تنظیمات لیبل پرینتر

انجام تنظیمات صحیح لیبل پرینتر و بارکد پرینتر بدون نیاز به مراجعه

.

در هر نوع لیبل پرینتر جهت چاپ با نرم افزار میبایست ابتدا به کنترل پنل ویندوز خود رفته و به قسمت printer and devices مراجعه نمایید. 
قبل از چاپ باید سایز رول لیبل را در این قسمت به چاپگر معرفی نمایید و راه انجام آن به شرح زیر است.
روی نام چاپگر در قسمت بالا کلیک راست کرده و گزینه printing preferences  یا printer properties که بسته به نوع چاپگر فرق میکند را انتخاب نمایید و دنبال گزینه مربوط به تنظیم سایز لیبل یا stock بگردید. جهت تنظیم سایز با افزودن سایز جدید میباید اندازه پهنای رول لیبل و ارتفاع یکی از لیبلها را وارد نمایید. مثلا اگر رول شما شامل دو لیبل 50 در 30 میلیمتر است یعنی دو ردیفه است و پهنای رول شما 110 ملیمتر است میباید سایز انرا 110 در 30 میلیمتر تنظیم نموده و نامی برای آن مشخص نمایید و ذخیره کنید.
اگر در درایور پرینتر شما امکان افزودن سایز موجود نبود میتوانید سایز user آنرا ویرایش کرده و مانند بالا تنظیم کنید.
نکته دیگر در قسمت نوع لیبل یا stocke type یا label type باید گزینه label with gap را انتخاب نمایید و در نهایت ذخیره کنید.
حال در نرم افزار پس از دادن اندازه یک لیبل در مثال بالا 50 در 30 و طراحی ان با زدن دکمه پیش نمایش در پنجره باز شده ابتدا چاپگر را انتخاب نموده و در پایین سایزی را که در کنترل پنل تعریف نموده اید انتخاب کنید. اگر سایز تعریف شده در انجا user بود شما نیز user را انتخاب کنید و تایید کنید.
در پنجره پیش نمایش تعداد سطر را حتما یک وارد نمایید و در مثال بالا چون لیبلها دوردیفه است تعداد ستون را دو وارد میکنیم.
فاصله بین سطر را صفر و فاصله بین ستون را 3 میلیمتر وارد نمایید. حاشیه چپ و حاشیه بالا را صفر وارد نمایید. حاشیه ها را بعد از یک چاپ ازمایشی برای تنظیمات دقیق میتوانید تغییر دهید تا بهترین نتیجه را کسب نمایید
تیک بدون فریم را بزنید تا رنگ و فریم حذف شود.
حال در زیر دکمه چاپ تعداد لیبل مورد نظر را وارد و چاپ نمایید. اگر لیبل شما دو ردیفه است تعداد چاپ را نصف تعداد لیبل وارد نمایید. 
این تنظیمات برای نرم افزار بارکد ساز هوشمند نسخه چهار یا پنج جهت استفاده با لیبل پرینتر میباشد.
به هر حال بسته به نوع درایور چاپگر ها تنظیمات همگی به حالت بالاست.
موفق باشید.

در صورت عدم رفع مشکل به پشتیبانی شرکتی که از ان لیبل پرینتر را خریداری نموده اید مراجعه نمایید. یا میتوانید کار را به کارشناسان مجرب ما بسپارید تا مشکل شما را حل کنند.

در صورت تمایل میتوانید کالیبره کردن لیبل پرینتر خود را به کارشناسان ما محول نمایید. کارشناسان ما از طریق ریموت تنظیمات مورد نظر شما را روی لیبل پرینتر شما انجام خواهند داد. هزینه تنظیمات لیبل پرینتر از طریق ریموت مبلغ 150،000 تومان میباشد.  تماس : 09360955518
جهت انجام تنظیمات توسط ما لازم است نرم افزار anydesk را روی سیستم خود نصب نموده باشید و در خصوص اندازه لیبل مورد استفاده و نوع چاپگر با ما هماهنگ نمایید.

رفع مشکلات لیبل پرینتر -تعمیر انواع لیبل پرینتر – تنظیم و نصب لیبل پرینتر همه مدل

۳ Replies to “انجام تنظیمات صحیح لیبل پرینتر و بارکد پرینتر بدون نیاز به مراجعه”

  1. بسیار مفتخر و خشنودیم که توانسته ایم رضایت شما دوستان خوبمان را جلب نماییم و امیدواریم که بتوانیم هرچه بیشتر و بهتر در خدمت شما عزیزان باشیم . بسیاز از لطف و محبت شما دوستان عزیزمان سپاسگزاریم .

  2. پس از یک روز کامل سر و کله زدن با لیبل پرینتر و آمدن و رفتن دو نفر از شرکت های کامپیوتری مشکل پرینتر من حل نشد ولی جناب اقای مهندس خسروی از راه دور و ریموت بلافاصله مشکل را شناسایی و بسیار سریع رفع کردند . جا داره که یک تشکر اساسی از مهندس خسروی و تیم خوبشون بکنم . ممنون”
    *”محمد ساجد نوشته : من خودم تعمیر کار پرینتر هستم ولی هر کجا که در کارم به مشکل میخورم زحمتش رو به کارشناسان فاسافتکو میدم که از طریق ریموت مشکلم رو حل کنند . واقعا حرفه ای و با تجربه هستید و از اشنایی با شما بسیار خوشحالم و ازشما تشکر میکنم.

  3. در راه اندازی و استفاده از لیبل پرینتر خود مشکل دارید؟ نگران نباشید با از ابتدا تا پایان کار با شما هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید